OGŁOSZENIE
Komisji Wyborczej Wydziału Filologiczno-Pedagogicznego (Okręg nr 3)
Na podstawie § 29 UST. 2 Statutu UTH w Radomiu Uchwała Nr 000-5/1/2019 Senatu Uniwersytetu Technologiczno-Humanistycznego im. Kazimierza Pułaskiego w Radomiu z dnia 30 maja 2019 roku oraz § 6 Regulaminu Wyborczego Uniwersytetu Radomskiego im. Kazimierza Pułaskiego na kadencję 2024-2028 Uchwała Senatu URad Nr 000-12/1/2023 z dnia 7 listopada 2023 r. podaje do publicznej wiadomości:
Kandydatami z Wydziału Filologiczno-Pedagogicznego na członków Senatu na kadencję 2024-2028 są:
- W grupie profesorów oraz profesorów URad:
1. dr Agata Buda prof. URad
2. dr hab. Anna Zamkowska, prof. URad
Liczba mandatów dla przedstawicieli w/w grupy: 2
- W grupie pozostałych nauczycieli akademickich:
1. dr Iwona Gryz
2. dr Kinga Łagowska
Liczba mandatów dla przedstawicieli w/w grupy: 2
Wydziałowa komisja Wyborcza ponadto informuje, iż:
W dniu 08 maja 2024r. (środa) w pokoju nr 304 (trzecie piętro) w budynku „Olimp” przy ul. Malczewskiego 20 A, odbędzie się zebranie pracowników Wydziału Filologiczno-Pedagogicznego, na którym zostaną przeprowadzone wybory na członków do Senatu URad.
W godzinach 12:00 do 12:30 w pokoju nr 304 odbędzie się I Tura – głosowanie pierwsze. (sala 301 – również na trzecim piętrze, będzie salą, w której można oczekiwać na wyniki).
Ogłoszenie wyników o godz. 13:00 w sali 304.
W przypadku, jeżeli wybory nie zostaną rozstrzygnięte w pierwszym głosowaniu, w tym samym dniu – tj. 08 maja 2024 r. – w godzinach 13:30 – 14:00 w pokoju nr 304 odbędzie się I Tura – drugie głosowanie.
W przypadku, jeśli wybory nie zostaną rozstrzygnięte w I Turze w pokoju nr 304 w budynku „Olimp” przy ul. Malczewskiego 20A, 15 maja r. (środa) odbędzie się II Tura wyborów członków do Senatu URad na kadencje 2024-2028 – głosowanie pierwsze w godzinach 12:00 do 12:30.
W przypadku, jeśli wybory nie zostaną rozstrzygnięte w pierwszym głosowaniu II Tury, w tym samym dniu – tj. 15 maja 2024 r. – odbędzie się II Tura – głosowanie drugie w godzinach 13:30 do 14:00.
Ponadto:
§10 ust. 7 Regulaminu wyborczego brzmi: „Przed wydaniem karty do głosowania, komisja wyborcza p.j.o. ma obowiązek sprawdzenia tożsamości wyborcy na podstawie dowodu osobistego lub każdego innego dokumentu z fotografią pod warunkiem, że ustalenie tożsamości wyborcy na jego podstawie nie budzi wątpliwości. Osoba przystępująca do głosowania powinna posiadać przy sobie taki dokument oraz okazać go członkowi komisji.”